Виконується в порядку і на умовах визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
Здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».
Обмін товару
Відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості, для яких дозволено обмін і повернення, на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний на аналогічний протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі.
Проводиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром.
Якщо Ви вже замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджера по телефону.
Якщо Ви отримали товар не належної якості, Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему.
Претензії щодо повернення, приймаються не пізніше закінчення терміну 14 днів з моменту отримання.
При відправленні посилки через відділення перевізника, кур'єрською службою, компаніями перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
Повернення грошей
Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника куди було відправлено замовлення і на того ж одержувача. Терміни - 30 робочих днів з моменту отримання повернення, але не раніше, ніж надійде ваша оплата за замовлений товар (за умови післяплати).
Якщо ви повертаєте товар належної якості - Вам буде повернена його вартість, без вартості доставки.
Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів), при цьому товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.